Computerworld-læsere: Derfor plages det offentlige stadig af ekstremt dyre it-skandaler
En usund kultur, et dårligt udbuds-system, it-leverandører, der kun er interesserede i pumpe penge ud af systemet samt alt for stor inkompetence og manglende viden om it i det offentlige, er blandt hovedgrundene til, at vi bliver ved med at se store offentlige it-skandaler, mener Computerworlds læsere.