Massivt hackerangreb mod amerikanske ministerier breder sig: Nu er Microsoft og landets atomvåbenlager også ramt
En række amerikanske ministerier er blevet hacket gennem SolarWinds-softwaren. Angrebet, der fortsætter med at brede sig, har nu ramt Microsoft. Derfor har et amerikansk sikkerhedsorgan været ude og advare mod Azure-tjenester, der kan være kompromitteret.