Digitaliseringsministeriet skrotter Microsoft: Her er tre anbefalinger til at gøre danske virksomheder digitalt uafhængige
Snart er det slut med Microsoft-løsninger i Digitaliseringsministeriet. Nu følger IT-Branchen op med tre konkrete anbefalinger til, hvordan Danmark og Europa slipper ud af amerikanske tech-giganters greb.