Aarhus Byråd sætter nyt ambitiøst mål: Så meget skal kommunen skære ned for Microsofts løsninger i løbet af få år
Danmarks næststørste kommune, Aarhus, sætter nu som den første danske myndighed mål for, hvor meget den vil reducere afhængigheden af Microsoft.